ångest

Fick rätt mycket panikångest nu under kvällen när jag insåg hur mycket jag har missat och hur mycket jag har att göra sen jag hade körtelfeber. Jag har inte så mycket i skolan för det har jag hunnit ikapp. Men just mina fritidsaktiviteter, t ex på cabarén kan jag inte mina repliker, inte en av danserna och inte låttexten. Och den spelas upp den 29:de, grattis till mig. Sedan på dansen missade jag typ tre lektioner och jag har missat en dans, en del av en dans och öppningsdansen. Vi har uppvisning om några veckor och vi har bara några lektioner kvar.

Jag får väl träna in allt det där, nästa vecka är det rätt lugnt, hkk-prov, spanskaprov och ska lämna in lite inlämningar. Skönt med en lugnt vecka i alla fall. Aja.




Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0