En shopaholics bekännelse

Tänkte även berätta om min dag. Åkte in till stan och mötte Johanna, Hanna och Lina. Vi skulle på bio så vi hämtade ut våra förbeställda biljetter. Sedan gick vi och kollade i lite affärer, slösade med pengar och åt lunch. Eftersom det inte var jag som bestämde film eller beställde biljetterna fick jag för mig att vi skulle se fast and furious, men vi skulle tydligen se en shopaholics bekännelse. Känner att jag har full koll på allt :). 

Filmen var bra och rolig, ett stort plus för den snygga killen i filmen. Det är aldrig fel ju :). 

 

Hanna, Lina och Johanna



Halsduk från Indiska
Jacka från JC
Randig tröja, present
Linne från Gina Tricot
Jeans från Weekday
Väska från Åhléns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0