Långfredagen

Hejsan,

I fredags, långfredagen alltså så åkte jag och pappa in till stan under morgonen för att leta en efter en skinnjacka åt mig. Vi gick först till Åhléns och där hittade vi en skinnjacka, sedan gick vi till Salt, Zara och andra affärer men jag hittade inga där heller. Då gick vi tillbaka till Ålhéns och så köpte vi den skinnjackan. Jag köpte lite andra saker på Kicks och Gina Tricot. Stackars min lilla pappa som tvingades titta på smink och tjejkläder :) .



3999 kr från Ålhéns

Sedan åkte vi hem och så duschade jag och började jag fixa mig för påskmiddag på Grand Hotell. Tur att mamma redan hade gjrot sig iordning för jag ockuperade badrummet ett bra tag. Men till sist hade jag gjort mig iordning och vi åkte iväg mot stan igen.






Sedan efter det gick vi igenom Gamla stan och lite sånt där mys och sedan åkte vi hem och hade filmkväll.

puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jäävlar den var inte billig! Men snygg! Du är fan värre än mig? <3 Peace'n love

2009-04-15 @ 23:35:08
Postat av: becky

pappa betalade den åt mig ^^ det är grymt snygg :D pussss <3

2009-04-17 @ 19:00:56
Postat av: Anonym

HAHHAAHA DAGENS SKÄMT INGET PÅ ÅHLENS KOSTAR 3999!

2009-04-25 @ 20:06:05
Postat av: rebecka

HAHAH dagens skämt att man inte vågar skriva sitt namn också. kolla själv om du så vill

2009-04-26 @ 12:45:21
Postat av: Nathalie

Vad hände med ditt bloggande? :o <3

2009-06-09 @ 15:37:26
URL: http://femtondeseptember.blogg.se/
Postat av: becky

Hehe bloggtorka sen påsk x), nej men jag orkar typ inte :P <3

2009-06-16 @ 10:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0