Tanto med EK:are

hejsan på er!

Imorgon kommer inlägg för vad som hände under påskhelgen då jag inte hittar min kamerasladd eller har ork att skriva hela helgen så jag skriver bara om idag :)

Idag började det med att jag och Emma gick ut och sprang, jag valde att vi skulle ta det långa vägen upp till Högdalen. Sagt, gjort och rätt tröttsamt. Väl uppe i Högdalen mötte vi Amanda, gick till solariet och solade. Sedan sprang jag och Emma hemåt. Väl hemma duschade jag och fixade mig, plus att jag och Amanda bestämde när vi skulle till Tanto.

Egentligen skulle jag mött alla från EK vid plattan vid kvart i två. Men dom andra EK:arna åkte till Tanto tidigare. Till slut kom jag och Amanda iväg eftersom jag var så seg. Väl framme vid Tanto mötte vi alla och hade grymt kul. Har grymt mycket bilder och videos.

Killarna doppade Anders i sjön, Anders gick omkring och hade det lite kul med Danmark (en kille som kallas Danmark dock). Tiden gick grymt fort när vi var där och sedan var det dags att åka hem. Nu sitter jag här och är grymt röd efter att både ha solat solarium och varit ute i solen. Ingen bra kombination, jag som aldrig brukar bli röd för den delen. Usch usch, får smörja in mig med massa body lotion så jag inte är röd när skolan börjar. INTE OKEJ!

Lägger upp bilder från idag senare för som sagt vet inte ritkgit var jag har lagt kamerasladden.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hampus

Picknick sind partey jah!

2009-04-12 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0